Rekrutacja
ZGŁOSZENIE DZIECKA DO KLASY PIERWSZEJ W ROKU SZKOLNYM 2021/2022
Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 12 im. Czesława Niemena w Lubinie
prosi rodziców dzieci zamieszkałych w obwodzie naszej szkoły o składanie wniosków
– zgłoszenia dziecka do klasy pierwszej w roku szkolnym 2021/2022.
Składanie wniosków odbywać się będzie w formie elektronicznej na stronie: www.lubin.podstawowe.vnabor.pl, następnie wypełniony wniosek
w formie elektronicznej należy wydrukować, podpisać (musi być podpisany przez obojga rodziców) i złożyć w formie papierowej w sekretariacie szkoły obwodowej w terminie:
od 25 lutego 2021 r. godz. 800 do 15 marca 2021 r, godz. 1500
Zapisy dotyczą dzieci rocznik 2014 (siedmiolatki) oraz rocznik 2015 r. (sześciolatki – pod warunkiem, że korzystały z wychowania przedszkolnego w roku poprzedzającym rok szkolny, w którym mają rozpocząć naukę w szkole – należy dołączyć do wniosku zaświadczenie z przedszkola o realizacji przez dziecko rocznego przygotowania przedszkolnego).
Rodzice/prawni opiekunowie niekorzystający z komputera i Internetu powinni:
− pobrać zgłoszenie/wniosek wraz z załącznikami w dowolnej szkole podstawowej lub poniżej,
− po wypełnieniu zgłoszenia – złożyć w szkole obwodowej albo po wypełnieniu wniosku – złożyć w szkole podstawowej pierwszego wyboru.
Dokumenty do pobrania:
wniosek kandydata (wraz z załącznikami poniżej)
oświadczenie o miejscu zamieszkania
dla chętnych – zgłoszenie dziecka do świetlicy
Przy składaniu wniosku w formie papierowej należy posiadać (do wglądu) odpis aktu urodzenia dziecka, dowód osobisty rodzica lub prawnego opiekuna, dokument potwierdzający nr PESEL dziecka.
Do obwodu szkoły SP 12 należą ulice:
- Brzeska,
- Gajowa (nr nieparzyste),
- Grodzieńska,
- Ignacego Domeyki,
- Jagodowa,
- Jeżynowa,
- Józefa Piłsudskiego od nr 66,
- Krucza,
- Krzemieniecka,
- Leśna (nr parzyste od nr 24),
- Lwowska,
- Malinowa,
- Poleska,
- Prof. Józefa Zwierzyckiego nieparzyste,
- Ptasia (nr parzyste od 64 i nr nieparzyste od nr 75),
- Sowia,
- Sportowa (od nr 50),
- Szpakowa,
- Tarnopolska,
- Wołyńska,
- Wrzosowa (nr parzyste od nr 88 i nr nieparzyste od nr 67),
- Żurawia,
- Żytomierska
Uwaga! W przypadku wyboru innej szkoły niż obwodowa, rodzice proszeni są o przekazanie informacji do sekretariatu szkoły, do której szkoły dziecko będzie uczęszczało.
DOTYCZY NABORU DZIECI DO KLASY PIERWSZEJ Z ELEMENTAMI SIATKÓWKI W ROKU SZKOLNYM 2021/2022
UWAGA! Rodzice proszeni są o prawidłowy wybór klasy I – z elementami siatkówki.
DOTYCZY NABORU DZIECI DO KLASY PIERWSZEJ ZAMIESZKAŁYCH POZA OBWODEM NASZEJ SZKOŁY W ROKU SZKOLNYM 2021/2022:
Uwaga!
Składanie wniosków dzieci zamieszkałych poza obwodem naszej szkoły odbędzie się w terminie:
od 25 lutego 2021 r. godz. 800 do 15 marca 2021 r, godz. 1500
w formie elektronicznej na stronie: www.lubin.podstawowe.vnabor.pl, następnie wypełniony wniosek dla dziecka spoza obwodu w formie elektronicznej należy wydrukować, podpisać (musi być podpisany przez obojga rodziców) i złożyć w formie papierowej w sekretariacie szkoły pierwszego wyboru.
Do wniosku należy dołączyć oświadczenia potwierdzające spełnianie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę
w postępowaniu rekrutacyjnym do klasy pierwszej na rok szkolny 2021/2022.
Uwaga! Proszę wybrać w systemie komputerowym odpowiedni wniosek dotyczący: dzieci spoza obwodu
Kryterium brane pod uwagę podczas rekrutacji to:
1/ rodzeństwo kandydata uczęszczające do Szkoły Podstawowej nr 12 w Lubinie,
2/ rodzice lub opiekunowie prawni pracujący na terenie Gminy Miejskiej Lubin,
3/ krewni mieszkający w obwodzie Szkoły Podstawowej nr 12 w Lubinie i deklarujący pomoc w opiece nad kandydatem do klasy pierwszej.
Dzieci spoza obwodu przyjmowane są na wniosek rodziców, po uzyskaniu zgody Dyrektora Szkoły, jeżeli dysponuje on wolnymi miejscami po przeprowadzeniu rekrutacji dzieci z obwodu. We wniosku prosimy podać nazwę szkoły, do których zostały złożone wnioski o przyjęcie dziecka/kandydata do szkoły (wskazanie kolejności wybranych szkół).
Sekretariat szkoły czynny jest: poniedziałek, czwartek w godz. 700 do 1500,
wtorek, środa, piątek w godz. 730 do 1530 ,
(wakacje: poniedziałek – piątek 700 do 1500).
Terminy związane z rekrutacją do klasy 1 Szkoły Podstawowej Nr 12 w Lubinie:
Lp. |
Rodzaj czynności |
Termin w postępowaniu rekrutacyjnym |
Termin w postępowaniu uzupełniającym |
1 |
2 |
3 |
4 |
1. |
Złożenie przez rodziców w szkole obwodowej, zgłoszenia dziecka zamieszkałego w obwodzie szkoły, o którym mowa w § 3 niniejszego zarządzenia. |
25 lutego 2021 r. godz. 8°° – 15 marca 2021 r. – godz. 15°° |
– |
2. |
Złożenie przez rodziców kandydata zamieszkałego poza obwodem, wniosku o przyjęcie do szkoły podstawowej wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnianie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym. |
25 lutego 2021 r. godz. 8°° – 15 marca 2021 r. – godz. 15°° |
15 kwietnia 2021r.
godz. 8°° – 20 sierpnia 2021 r. godz. 15°° |
3. |
Weryfikacja przez komisję rekrutacyjną wniosków o przyjęcie do szkoły podstawowej i dokumentów potwierdzających spełnianie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym, w tym dokonanie przez przewodniczącego komisji rekrutacyjnej czynności, o których mowa w art. 150 ust. 7 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 910 ze zm.). |
do 22 marca 2021 r. |
do 24 sierpnia2021 r. |
4. |
Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych. |
24 marca2021 r. – godz. 15°° |
25 sierpnia 2021r. – godz. 15°° |
5. |
Potwierdzenie przez rodziców kandydata woli przyjęcia w postaci pisemnego oświadczenia.*
*POTWIERDZENIE WOLI DOTYCZY TYLKO KANDYDATÓW SPOZA OBWODU SZKOŁY!!! |
25 marca 2021 r. – godz. 8°° 30 marca 2021 r. – godz. 15°° |
26 sierpnia 2021r. – godz. 8°° 30 sierpnia2021r. – godz. 15°° |
6. |
Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych. |
31 marca2021 r. – godz. 15°° |
31 sierpnia 2021r. – godz. 15°° |
DO POBRANIA ZARZĄDZENIE PREZYDENTA MIASTA LUBINA