INFORMACJE DLA RODZICÓW DZIECI ROZPOCZYNAJĄCYCH

NAUKĘ W KLASIE PIERWSZEJ

w roku szkolnym 2024/2025

Poniżej znajduje się wykaz dokumentów, które należy dostarczyć najlepiej w komplecie (w opisanej kopercie) do sekretariatu szkoły do dnia 28 czerwca 2024 r.:

BILET+ wniosek należy dokładnie wypełnić drukowanym pismem, nie pomijając żadnych informacji (RODO), poniżej nr linii autobusowych, które należy odpowiednio wpisać we wniosku:

wniosek dla dzieci z MIASTA LUBIN – należy wpisać: 6

wniosek dla dzieci z GMINY LUBIN – należy wpisać odpowiednio:

Buczynka – 104 / Bukowna – 105 / Chróstnik – 5 / Czerniec – 102 / Dąbrowa Górna – 102 / Gogołowice – 100 / Gola – 100 / Gorzelin – 105 / Gorzyca – 101 / Karczowiska – 105 / Kłopotów – 4 / Krzeczyn Mały – 101 / Krzeczyn Wielki – 2 / Księginice – 102 / Lisiec – 105 / Miłoradzice – 104 / Miłosna – 100 / Miroszowice – 6 / Niemstów – 100 / Obora – 1 / Osiek – 4 / Pieszków – 104 / Raszowa – 104 / Raszowa Mała – 104 / Raszówka – 104 / Siedlce – 102 / Składowice – 102 / Szklary Górne – 1 / Ustronie – 102 / Wiercień – 105 / Zimna Woda – 105.

*Bilet wydany na jedną linię upoważnia do darmowego przejazdu wszystkimi liniami.

Wnioski z brakującymi danymi i podpisami nie będą przyjmowane.

POZOSTAŁE INFORMACJE:

  • ŚWIETLICA

Czynna od godz. 6:30 do godz. 16:00. Mogą z niej korzystać tylko dzieci rodziców pracujących.

Do 6 września 2024 r. należy dostarczyć aktualne zaświadczenie (wystawione w sierpniu br.) o zatrudnieniu obojga rodziców.

Obowiązuje bezkontaktowy system odbioru dzieci ze świetlicy „LOCA”.

  • STOŁÓWKA SZKOLNA

Informacje o zasadach wydawania obiadów i terminach płatności znajdują się na deklaracji, pozostałych informacji udziela intendent.

  • OBUWIE ZMIENNE

Obowiązuje w okresie jesienno-zimowym, pozostawiane jest w szkole, w szafkach ubraniowych (kluczyki będą rozdawać wychowawcy).

  • STRÓJ NA ZAJĘCIA WYCHOWANIA FIZYCZNEGO

W zależności od pory roku – krótkie spodenki i koszulka lub dres; obuwie sportowe koniecznie z jasną podeszwą.

  • STRÓJ GALOWY

Biała bluzka/koszula, czarny lub granatowy dół – spódnica/spodnie. Strój obowiązuje w czasie uroczystości szkolnych, będzie potrzebny już 2 września.

  • PODRĘCZNIKI

Dziecko będzie korzystało z podręczników wypożyczonych z biblioteki szkolnej. Należy zakupić podręcznik z ćwiczeniami do religii o czym poinformuje nauczyciel religii we wrześniu.

  • BASEN

W ramach lekcji wychowania fizycznego dzieci kl. I uczestniczyć będą w zajęciach pływania na basenie. Należy zakupić strój do pływania, czepek, klapki, okularki. Jeżeli z przyczyn zdrowotnych dziecko nie będzie mogło pływać lub uczestniczyć w zajęciach wychowania fizycznego należy dostarczyć do sekretariatu szkoły zaświadczenie lekarskie wraz z podaniem do dyrektora z prośbą o zwolnienie z zajęć (wniosek do pobrania w sekretariacie).

  • mLEGITYMACJA

(aplikacja mobilna)

Dla uczniów naszej szkoły są wydawane mLEGITYMACJE – więcej informacji na stronie szkoły.

Należy przesłać opisane (imię i nazwisko, bez polskich znaków) zdjęcie dziecka w formacie JPG lub JPEG, plik nie może być większy nić 5 MB, na adres sekretariatu: sekretariat@sp12lubin.edu.pl. W przypadku braku możliwości przesłania zdjęcia w formie elektronicznej mLEGITYMACJA będzie wyrobiona na podstawie skanu zdjęcia dostarczonego w formie papierowej.

 

 

 


Sekretariat szkoły czynny jest: poniedziałek – piątek w godz. 730 do 1530.

 

Terminy związane z rekrutacją do klasy pierwszej

Szkoły Podstawowej Nr 12 w Lubinie w roku szkolnym 2024/2025:

Lp.

Rodzaj czynności

Termin

w postępowaniu rekrutacyjnym

Termin

w postępowaniu uzupełniającym

1

2

3

4

1.

Złożenie przez rodziców w szkole obwodowej, zgłoszenia dziecka zamieszkałego w obwodzie szkoły, o którym mowa w § 3 niniejszego zarządzenia.

1 marca 2024 r.

godz. 8°° –

15 marca 2024 r.

– godz. 15°°

2.

Złożenie przez rodziców kandydata zamieszkałego poza obwodem, wniosku o przyjęcie do szkoły podstawowej wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnianie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym.

1 marca 2024 r.

godz. 8°° –

15 marca 2024 r.

– godz. 15°°

17 kwietnia 2024 r.

godz. 8°° –

19 sierpnia 2024 r.

godz. 15°°

3.

Weryfikacja przez komisję rekrutacyjną wniosków o przyjęcie do szkoły podstawowej i dokumentów potwierdzających spełnianie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym, w tym dokonanie przez przewodniczącego komisji rekrutacyjnej czynności, o których mowa w art. 150 ust. 7 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 910 ze zm.).

do

22 marca 2024 r.

do

23 sierpnia 2024 r.

4.

Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych.

26 marca 2024 r.

– godz. 15°°

26 sierpnia 2024 r.

– godz. 15°°

5.

Potwierdzenie przez rodziców kandydata woli przyjęcia w postaci pisemnego oświadczenia.*

*POTWIERDZENIE WOLI DOTYCZY WSZYSTKICH KANDYDATÓW!!!

27 marca 2024 r.

– godz. 8°°

4 kwietnia 2024 r.

– godz. 15°°

27 sierpnia 2024 r.

– godz. 8°°

29 sierpnia 2024 r.

– godz. 15°°

6.

Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych.

5 kwietnia 2024 r.

– godz. 15°°

30 sierpnia 2024 r.

– godz. 15°°

 


 

Skip to content