INFORMACJE DLA RODZICÓW DZIECI ROZPOCZYNAJĄCYCH

NAUKĘ W KLASIE PIERWSZEJ

w roku szkolnym 2025/2026

Poniżej znajduje się wykaz dokumentów, które należy dostarczyć najlepiej w komplecie (w opisanej kopercie) do sekretariatu szkoły
do dnia
30 kwietnia 2025 r.:

  • informacja o gotowości szkolnej (dobrowolna, ale mile widziana);

  • opinia lub orzeczenie PPP (kserokopia), jeśli dziecko taki dokument posiada;

  • karta zdrowia dziecka (bilans z przychodni rejonowej);

  • 1x zdjęcie do e-legitymacji (dodatkowo należy przesłać zdjęcie dziecka w formacie JPG lub JPEG (plik nie może być większy nić 5 MB) opisane: imię i nazwisko, bez polskich znaków, na adres sekretariatu: sekretariat@sp12lubin.edu.pl);

  • orzeczenie o niepełnosprawności PFRON (kserokopia), jeśli dziecko taki dokument posiada;

  • wniosek „BILET+” – odpowiednio gmina miejska/gmina wiejska;

  • oświadczenie o miejscu zamieszkania;

  • indywidualny wywiad środowiskowy dla pielęgniarki szkolnej;

  • deklaracja korzystania z obiadów;

  • oświadczenie w sprawie uczestniczenia dziecka w lekcji religii – odpowiednio wyrażam/nie wyrażam;

  • karta zgłoszenia dziecka do świetlicy (dla dzieci korzystających z oferty świetlicowej).


Wykaz dokumentów do pobrania:

 


Sekretariat szkoły czynny jest: poniedziałek – piątek w godz. 730 do 1530.


BILET+ wniosek należy dokładnie wypełnić drukowanym pismem, nie pomijając żadnych informacji (RODO), poniżej nr linii autobusowych, które należy odpowiednio wpisać we wniosku:

wniosek dla dzieci z MIASTA LUBIN – należy wpisać: 6

wniosek dla dzieci z GMINY LUBIN – należy wpisać odpowiednio:

Buczynka – 104 / Bukowna – 105 / Chróstnik – 5 / Czerniec – 102 / Dąbrowa Górna – 102 / Gogołowice – 100 / Gola – 100 / Gorzelin – 105 / Gorzyca – 101 / Karczowiska – 105 / Kłopotów – 4 / Krzeczyn Mały – 101 / Krzeczyn Wielki – 2 / Księginice – 102 / Lisiec – 105 / Miłoradzice – 104 / Miłosna – 100 / Miroszowice – 6 / Niemstów – 100 / Obora – 1 / Osiek – 4 / Pieszków – 104 / Raszowa – 104 / Raszowa Mała – 104 / Raszówka – 104 / Siedlce – 102 / Składowice – 102 / Szklary Górne – 1 / Ustronie – 102 / Wiercień – 105 / Zimna Woda – 105.

*Bilet wydany na jedną linię upoważnia do darmowego przejazdu wszystkimi liniami.

Wnioski z brakującymi danymi i podpisami nie będą przyjmowane.

POZOSTAŁE INFORMACJE:

  • ŚWIETLICA

Czynna od godz. 6:30 do godz. 16:00. Mogą z niej korzystać tylko dzieci rodziców pracujących.

Do 5 września 2025 r. należy dostarczyć zaświadczenie o zatrudnieniu obojga rodziców (wystawione w sierpniu br.).

Obowiązuje bezkontaktowy system odbioru dzieci ze świetlicy „LOCA”.

  • STOŁÓWKA SZKOLNA

Informacje o zasadach wydawania obiadów i terminach płatności znajdują się na deklaracji, pozostałych informacji udziela intendent.

  • OBUWIE ZMIENNE

Obowiązuje w okresie jesienno-zimowym, pozostawiane jest w szkole, w szafkach ubraniowych (kluczyki będą rozdawać wychowawcy).

  • STRÓJ NA ZAJĘCIA WYCHOWANIA FIZYCZNEGO

W zależności od pory roku – krótkie spodenki i koszulka lub dres; obuwie sportowe koniecznie z jasną podeszwą.

  • STRÓJ GALOWY

Biała bluzka/koszula, czarny lub granatowy dół – spódnica/spodnie. Strój obowiązuje w czasie uroczystości szkolnych, będzie potrzebny już 1 września.

  • PODRĘCZNIKI

Dziecko będzie korzystało z podręczników wypożyczonych z biblioteki szkolnej. Należy zakupić podręcznik z ćwiczeniami do religii. Wykaz podręczników będzie umieszczony na stronie szkoły.

  • BASEN

W ramach lekcji wychowania fizycznego dzieci kl. I uczestniczyć będą w zajęciach pływania na basenie. Należy zakupić strój do pływania, czepek, klapki, okularki. Jeżeli z przyczyn zdrowotnych dziecko nie będzie mogło pływać lub uczestniczyć w zajęciach wychowania fizycznego należy dostarczyć do sekretariatu szkoły zaświadczenie lekarskie wraz z podaniem do dyrektora z prośbą o zwolnienie z zajęć (wniosek do pobrania w sekretariacie).

  • mLEGITYMACJA

(aplikacja mobilna)

Dla uczniów naszej szkoły są wydawane dodatkowo mLEGITYMACJE – więcej informacji na stronie szkoły.

Skip to content