INFORMACJE DLA RODZICÓW DZIECI ROZPOCZYNAJĄCYCH NAUKĘ W KLASIE PIERWSZEJ w roku szkolnym 2023/2024 |
Poniżej znajduje się wykaz dokumentów, które należy dostarczyć w komplecie do sekretariatu szkoły do dnia 11 sierpnia 2023 r.:
- informacja o gotowości szkolnej;
- opinia lub orzeczenie PPP (kserokopia), jeśli dziecko taki dokument posiada;
- karta zdrowia dziecka (bilans z przychodni rejonowej);
- 1x zdjęcie do legitymacji szkolnej;
- orzeczenie o niepełnosprawności PFRON (kserokopia), jeśli dziecko taki dokument posiada;
- wniosek „BILET+” – odpowiednio gmina/miasto;
- indywidualny wywiad środowiskowy dla pielęgniarki szkolnej;
- deklaracja korzystania z obiadów;
- oświadczenie w sprawie uczestniczenia dziecka w lekcji religii;
- wyprawka szkolna ucznia klasy pierwszej.
BILET+ – wniosek należy dokładnie wypełnić drukowanym pismem, nie pomijając żadnych informacji (RODO), poniżej nr linii autobusowych, które należy odpowiednio wpisać we wniosku: – wniosek dla dzieci z MIASTA LUBIN – należy wpisać: 6 – wniosek dla dzieci z GMINY LUBIN – należy wpisać odpowiednio: Buczynka – 104 / Bukowna – 105 / Chróstnik – 5 / Czerniec – 102 / Dąbrowa Górna – 102 / Gogołowice – 100 / Gola – 100 / Gorzelin – 105 / Gorzyca – 101 / Karczowiska – 105 / Kłopotów – 4 / Krzeczyn Mały – 101 / Krzeczyn Wielki – 2 / Księginice – 102 / Lisiec – 105 / Miłoradzice – 104 / Miłosna – 100 / Miroszowice – 6 / Niemstów – 100 / Obora – 1 / Osiek – 4 / Pieszków – 104 / Raszowa – 104 / Raszowa Mała – 104 / Raszówka – 104 / Siedlce – 102 / Składowice – 102 / Szklary Górne – 1 / Ustronie – 102 / Wiercień – 105 / Zimna Woda – 105. *Bilet wydany na jedną linię upoważnia do darmowego przejazdu wszystkimi liniami. Wnioski z brakującymi danymi i podpisami nie będą przyjmowane. |
POZOSTAŁE INFORMACJE: |
|
|
Czynna od godz. 6:30 do godz. 16:00. Mogą z niej korzystać tylko dzieci rodziców pracujących. Do 8 września 2023 r. należy dostarczyć aktualne zaświadczenie (wystawione w sierpniu br.) o zatrudnieniu obojga rodziców. Obowiązuje bezkontaktowy system odbioru dzieci ze świetlicy „LOCA”. |
|
Informacje o zasadach wydawania obiadów i terminach płatności znajdują się na deklaracji, pozostałych informacji udziela intendent. |
|
Obowiązuje w okresie jesienno-zimowym, pozostawiane jest w szkole, w szafkach ubraniowych (kluczyki będą rozdawać wychowawcy). |
|
W zależności od pory roku – krótkie spodenki i koszulka lub dres; obuwie sportowe koniecznie z jasną podeszwą. |
|
Biała bluzka/koszula, czarny lub granatowy dół – spódnica/spodnie. Strój obowiązuje w czasie uroczystości szkolnych, będzie potrzebny już 4 września. |
|
Dziecko będzie korzystało z podręczników wypożyczonych z biblioteki szkolnej. Należy zakupić podręcznik z ćwiczeniami do religii o czym poinformuje nauczyciel religii we wrześniu. |
|
W ramach lekcji wychowania fizycznego dzieci kl. I uczestniczyć będą w zajęciach pływania na basenie. Należy zakupić strój do pływania, czepek, klapki, okularki. Jeżeli z przyczyn zdrowotnych dziecko nie będzie mogło pływać lub uczestniczyć w zajęciach wychowania fizycznego należy dostarczyć do sekretariatu szkoły zaświadczenie lekarskie wraz z podaniem do dyrektora z prośbą o zwolnienie z zajęć (wniosek do pobrania w sekretariacie). |
|
Dla uczniów naszej szkoły są wydawane mLegitymacje. Należy przesłać opisane (imię i nazwisko, bez polskich znaków) zdjęcie dziecka w formacie JPG lub JPEG, plik nie może być większy nić 5 MB, na adres sekretariatu: sekretariat@sp12lubin.edu.pl. W przypadku braku możliwości przesłania zdjęcia w formie elektronicznej mLegitymacja będzie wyrobiona na podstawie skanu zdjęcia dostarczonego w formie papierowej. |
Sekretariat szkoły czynny jest: poniedziałek, czwartek w godz. 700 do 1500,
wtorek, środa, piątek w godz. 730 do 1530.