ZGŁOSZENIE DZIECKA DO KLASY PIERWSZEJ W ROKU SZKOLNYM 2024/2025 |
Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 12 im. Czesława Niemena w Lubinie
zaprasza rodziców dzieci zamieszkałych w obwodzie naszej szkoły do składania wniosków – zgłoszenia dziecka do klasy pierwszej
w roku szkolnym 2024/2025.
Składanie wniosków dzieci zamieszkałych w obwodzie szkoły odbywać się będzie w formie elektronicznej na stronie:
www.lubin.podstawowe.vnabor.pl,
następnie wypełniony wniosek w formie elektronicznej należy wydrukować, podpisać (musi być podpisany przez obojga rodziców) i złożyć w formie papierowej w sekretariacie szkoły obwodowej w terminie:
od 1 marca 2024 r. godz. 800 do 15 marca 2024 r. godz. 1500.
*Przy składaniu wniosku w formie papierowej należy posiadać (do wglądu) odpis aktu urodzenia dziecka, dowód osobisty rodzica lub prawnego opiekuna, dokument potwierdzający nr PESEL dziecka.
Do rekrutacji przystępują dzieci urodzone w 2017 roku (siedmiolatki) oraz w 2018* (sześciolatki – pod warunkiem, że korzystały z wychowania przedszkolnego w roku poprzedzającym rok szkolny, w którym mają rozpocząć naukę w szkole, należy dołączyć do wniosku zaświadczenie z przedszkola o realizacji przez dziecko rocznego przygotowania przedszkolnego*).
Uwaga! W przypadku wyboru innej szkoły niż obwodowa rodzice proszeni są o przekazanie w formie pisemnej informacji do sekretariatu szkoły, do której szkoły dziecko będzie uczęszczało.
DO OBWODU SZKOŁY SP 12 NALEŻĄ ULICE: |
|
NABÓR DZIECI DO KLASY PIERWSZEJ Z ELEMENTAMI SIATKÓWKI W ROKU SZKOLNYM 2024/2025 |
UWAGA!
Rodzice proszeni są o prawidłowy wybór klasy I – z elementami siatkówki.
Szczegółowych informacji dot. klasy I z elementami siatkówki udziela trener Przemysław Cedro.
TRENING próbny – 26.02.2024 r. godz. 16:00 – 17:00
ZEBRANIE ORGANIZACYJNE – 28.02.2024 r. godz. 18:00 – stołówka szkolna
NABÓR DZIECI DO KLASY PIERWSZEJ ZAMIESZKAŁYCH POZA OBWODEM NASZEJ SZKOŁY W ROKU SZKOLNYM 2024/2025 |
Składanie wniosków dzieci zamieszkałych poza obwodem szkoły odbywać się będzie w formie elektronicznej na stronie:
www.lubin.podstawowe.vnabor.pl,
następnie wypełniony wniosek w formie elektronicznej należy wydrukować, podpisać (musi być podpisany przez obojga rodziców) i złożyć w formie papierowej w sekretariacie szkoły pierwszego wyboru, w terminie:
od 1 marca 2024 r. godz. 800 do 15 marca 2024 r. godz. 1500.
Do wniosku należy dołączyć oświadczenia potwierdzające spełnianie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym do klasy pierwszej na rok szkolny 2024/2025.
Uwaga! Proszę wybrać w systemie komputerowym odpowiedni wniosek dotyczący: dzieci spoza obwodu.
KRYTERIUM BRANE POD UWAGĘ PODCZAS REKRUTACJI:
Dzieci spoza obwodu przyjmowane są na wniosek rodziców, po uzyskaniu zgody Dyrektora Szkoły, jeżeli dysponuje on wolnymi miejscami po przeprowadzeniu rekrutacji dzieci z obwodu. We wniosku prosimy podać nazwę szkoły, do których zostały złożone wnioski o przyjęcie dziecka/kandydata do szkoły (wskazanie kolejności wybranych szkół).
Sekretariat szkoły czynny jest: poniedziałek – piątek w godz. 730 do 1530.
Terminy związane z rekrutacją do klasy pierwszej
Szkoły Podstawowej Nr 12 w Lubinie w roku szkolnym 2024/2025:
Lp. |
Rodzaj czynności |
Termin w postępowaniu rekrutacyjnym |
Termin w postępowaniu uzupełniającym |
1 |
2 |
3 |
4 |
1. |
Złożenie przez rodziców w szkole obwodowej, zgłoszenia dziecka zamieszkałego w obwodzie szkoły, o którym mowa w § 3 niniejszego zarządzenia. |
1 marca 2024 r. godz. 8°° – 15 marca 2024 r. – godz. 15°° |
– |
2. |
Złożenie przez rodziców kandydata zamieszkałego poza obwodem, wniosku o przyjęcie do szkoły podstawowej wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnianie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym. |
1 marca 2024 r. godz. 8°° – 15 marca 2024 r. – godz. 15°° |
17 kwietnia 2024 r. godz. 8°° – 19 sierpnia 2024 r. godz. 15°° |
3. |
Weryfikacja przez komisję rekrutacyjną wniosków o przyjęcie do szkoły podstawowej i dokumentów potwierdzających spełnianie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym, w tym dokonanie przez przewodniczącego komisji rekrutacyjnej czynności, o których mowa w art. 150 ust. 7 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 910 ze zm.). |
do 22 marca 2024 r. |
do 23 sierpnia 2024 r. |
4. |
Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych. |
26 marca 2024 r. – godz. 15°° |
26 sierpnia 2024 r. – godz. 15°° |
5. |
Potwierdzenie przez rodziców kandydata woli przyjęcia w postaci pisemnego oświadczenia.* *POTWIERDZENIE WOLI DOTYCZY WSZYSTKICH KANDYDATÓW!!! |
27 marca 2024 r. – godz. 8°° 4 kwietnia 2024 r. – godz. 15°° |
27 sierpnia 2024 r. – godz. 8°° 29 sierpnia 2024 r. – godz. 15°° |
6. |
Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych. |
5 kwietnia 2024 r. – godz. 15°° |
30 sierpnia 2024 r. – godz. 15°° |
W dniu 25 marca 2024 r. w godz 17:00 -18:00 dla kandydatów do klasy 1 i ich rodziców będzie możliwość obejrzenia szkoły.