Obiady


Plik do pobrania: NOWY REGULAMIN STOŁÓWKI

Nowe deklaracje na rok szkolny 2020/2021

Rodzice wypełniają deklarację i wrzucają do pudła przy wejściu głównym do szkoły lub przesyłają mailowo na adres szkoły.

Termin składania deklaracji do 1 września 2020 r.

Płatność tylko przelewem :

PEKAO Bank Pekao S.A.
04 1240 3464 1111 0010 2782 0732

KOSZT JEDNEGO OBIADU WYNOSI 4 zł.

Opłata za maj wynosi 64 zł. (o ewentualnej wysokości nadpłat wynikającej z zamknięcia szkoły w miesiącu marcu można się dowiedzieć telefonicznie: 767467011 lub mailowo: m.wodziczka@sp12lubin.edu.pl)

Płatne przelewem od 1 do 10 maja 2021 r.

Ze względu na procedury zamawiania towaru, nieobecność ucznia z powodu choroby lub innych przyczyn losowych w celu odpisu za obiady rodzic zobowiązany jest zgłosić najpóźniej w danym dniu do godziny 8.30 osobiście u intendenta,  telefonicznie pod numerem tel. 76 746 70 11 (ew. sekretariat: 76 724 95 70), mail: m.wodziczka@sp12lubin.edu.pl

JADŁOSPIS – Szkoła Podstawowa nr 12 im. Czesława Niemena w Lubinie

DO POBRANIA:

Jadłospis

 

Facebook
Skip to content