Obiady


Plik do pobrania: NOWY REGULAMIN STOŁÓWKI

Nowe deklaracje na rok szkolny 2021/2022

Rodzice wypełniają deklarację i wrzucają do pudła przy wejściu głównym do szkoły lub przesyłają mailowo na adres szkoły.

Termin składania deklaracji do 1 września 2021 r.

Płatność tylko przelewem :

PEKAO Bank Pekao S.A.
04 1240 3464 1111 0010 2782 0732

Koszt obiadów w miesiącu grudniu wynosi 80 zł.

Płatne do 10.12.2021r.

Obiady wydawane są do 22 grudnia 2021 r.

Przypominamy, że obowiązek odpisu obiadów spoczywa na rodzicach. Nawet jeśli dotyczy to izolacji lub kwarantanny narzuconej przez Sanepid a przekazanej przez szkołę.

 (o ewentualnej wysokości nadpłat wynikającej z zamknięcia szkoły w miesiącu marcu można się dowiedzieć telefonicznie: 767467011 lub mailowo: m.wodziczka@sp12lubin.edu.pl)

Ze względu na procedury zamawiania towaru, nieobecność ucznia z powodu choroby lub innych przyczyn losowych w celu odpisu za obiady rodzic zobowiązany jest zgłosić najpóźniej w danym dniu do godziny 8.30 osobiście u intendenta,  telefonicznie pod numerem tel. 76 746 70 11 (ew. sekretariat: 76 724 95 70), mail: m.wodziczka@sp12lubin.edu.pl

JADŁOSPIS – Szkoła Podstawowa nr 12 im. Czesława Niemena w Lubinie

DO POBRANIA:

Jadłospis

 

Facebook
Skip to content