Obiady


Plik do pobrania: NOWY REGULAMIN STOŁÓWKI

Nowe deklaracje na rok szkolny 2021/2022

Rodzice wypełniają deklarację i wrzucają do pudła przy wejściu głównym do szkoły lub przesyłają mailowo na adres szkoły.

Termin składania deklaracji do 1 września 2021 r.

Płatność tylko przelewem :

PEKAO Bank Pekao S.A.
04 1240 3464 1111 0010 2782 0732

Koszt obiadów w miesiącu maju wynosi 80 zł.

Płatne do 10.05.2022r. – PROSIMY o terminowe płatności i w opisach przelewów tylko wpis  „Obiady szkolne. Imię i Nazwisko dziecka”.

Przypominamy, że obowiązek odpisu obiadów spoczywa na rodzicach. Nawet jeśli dotyczy to izolacji lub kwarantanny narzuconej przez Sanepid a przekazanej przez szkołę.

Ze względu na procedury zamawiania towaru, nieobecność ucznia z powodu choroby lub innych przyczyn losowych w celu odpisu za obiady rodzic zobowiązany jest zgłosić najpóźniej w danym dniu do godziny 8.30 osobiście u intendenta,  telefonicznie pod numerem tel. 76 746 70 11 (ew. sekretariat: 76 724 95 70), mail: m.wodziczka@sp12lubin.edu.pl

JADŁOSPIS – Szkoła Podstawowa nr 12 im. Czesława Niemena w Lubinie

DO POBRANIA:

Jadłospis

 

Facebook
Skip to content