Przedstawiamy etapy realizacji projektu w naszej szkole:

Edukacja o problemie – szczepienia dzieci na świecie – w ramach lekcji geografii i przyrody.

Podróż przez kontynenty – przygotowanie plakatu o wybranym przez siebie kraju:

  • zebranie informacji o geografii kraju,
  • zebranie informacji o jego mieszkańcach: zwyczajach, kulturze, kuchni, języku itp.
  • przygotowanie plakatu;
  • zadanie do wykonania w domu.

Przygotowanie laleczek przez uczniów:

  • przygotowanie potrzebnych materiałów, nici, guzików itp.;
  • wykonanie laleczki w oparciu o wykrój (przygotowany przez UNICEF);
  • uzupełnienie „aktu urodzenia” laleczki (przygotowany przez UNICEF) – dokument, w którym umieszczona zostanie fotografia lub rysunek laleczki, jej imię, nazwa kraju pochodzenia, imię i nazwisko autora laleczki;
  • zadanie do wykonania w domu lub w ramach zajęć szkolnych (za zgodą nauczyciela).

Dzień Wszystkich Kolorów Świata:

  • prezentacja laleczek, głosowanie na najbardziej oryginalną laleczkę;
  • sprzedaż laleczek;
  • bal karnawałowy – „Podróż przez kontynenty” – 15.02.19 r.

Konkurs na „najbardziej oryginalną laleczkę” – szkoła wystawia do konkursu jedną laleczkę, głosowanie na laleczkę w marcu przez Internet.

Zakończenie projektu – podsumowanie, wpłacenie na konto UNICEF zebranej darowizny.

Projekt zakończy się w lutym.

Szczegóły akcji „Wszystkie kolory świata” zamieszczamy poniżej:

Ulotka_informacyjna_o_Akcji